27. 1. 2016

...před rokem...

- večer - připlul k nám domů. Ráno si objednal sníh, jak se mi to na podzim zdálo, a pak hřejivé sluneční paprsky, jako byly ty dnešní, které ten sníh během dne rozpouštěly. A pak byla jeho chvíle.Ty chvíle máme v sobě zapsané oba a už vždy to budou jedny z nejúžasnějších vzpomínek, co mám. A dnes jsme měli s dortem narozeninovým veselo :-)


To je moje?


Sáhnu na to!


Tak prý sfouknout, tak foukáme!


Sfoukla to!


Co to tu máme?


Tak to pěkně, takhle...


Aha, prý to mám jíst?!


Patlat se v tom je lepší!


Ještě balíček!


Je to dřevěné!


Zbořím to!


Líbí se mi obal.


Vzala mi kostky.


Ale něco jsem přece jen ukořistil.








5 komentářů:

  1. Velká gratulace oslavenci i mamince.
    Přejeme krásný každý den ☼
    Máte krásný kšíry (taky musíme v židličce kurtovat).

    OdpovědětVymazat
  2. óóóóó, tak nádherné děti. děkuji za zážitek :)
    mějte se všichni nádherně, Helenko. *** ♥

    OdpovědětVymazat
  3. óóóóó, tak nádherné děti. děkuji za zážitek :)
    mějte se všichni nádherně, Helenko. *** ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Šárko, jojo, jinak skáče, leze ven a taky na stůl :-D Děkujeme!

    Calendulko, děkujeme!

    OdpovědětVymazat
  5. Nice blog!

    How Switching From Monoculture To Other Ways Of Farming Can Help?

    Too many plants of the same species on the same field suck certain nutrients in the soil and affect fertility.

    Overcome this problem with the blog: Switching From Monoculture To Other Ways Of Farming Can Help

    OdpovědětVymazat