4. 4. 2013

na pracovním stole

kousek moře, kousek noci, slunce ze severu a kousek loňského léta...














7 komentářů:

  1. Krása veliká :) ...A copak bude z té příze, Helenko?

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně je u Tebe, Heli. A u mě už se to v uších pohupuje... :-) A ty krásenkové kartičky jsou kouzelné!

    OdpovědětVymazat
  3. Kačí, Leni, Klárko, děkuji ♥♥♥

    Leninko, příze lněná je kouzelná, zatím ji splétám do copánkových šňůrek a věším na ni přívěsky co nemají řetízek, vypadá to moc hezky. Kupovala jsem ji už vloni v létě, chtěla jsem na ni na tenkou navlékat kamínky - korálky, jen jsou na to tyhle lněné provázky moc trhavé, po spletení ale už pěkně drží :-). Ráda bych z nich i háčkovala, řetízky na přívěsky a možná i něco jiného, ale nějak nejsou lidi nebo čas nebo co :-DDD Ju a Rozi se to klubko moc líbí na hraní :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Leni a zrovna teď na ni navlékám jantárky co jsem v noci vrtala, ale Rozi asistuje, chtěla by je všechny ochutnat, tak nevím nevím jak tohle dopadne :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Překrásné, nádherné, s úžasnou atmosférou a já za tenhle foto článek moc děkuju. Prošťastnil mi večer.♥
    Vivi

    OdpovědětVymazat